|
Forum obesitas vereniging
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
MDB Expert
|
Geplaatst: Zo Aug 02, 2009 10:04 pm Onderwerp: Wat eten we vandaag? |
|
|
Iedereen heeft het avondeten al wel op (of ligt zelfs al te slapen), maar hier is het een terugkomende vraag...wat eten we vandaag?
Misschien dat we elkaar ideeen voor het avondeten kunnen geven (haha en ik ben geen meesterkok, dus gewoon stampot met rookworst is ook goed) _________________ Verloren kilootjes dankzij SilproXs:
 |
|
| Naar boven |
|
 |
MDB Expert
|
Geplaatst: Zo Aug 02, 2009 10:08 pm Onderwerp: |
|
|
Hier was het vandaag makkelijke 'pot'.
Ikzelf salade, dressing: 2 eetlepels olie, 1 eetlepel azijn, 1 theelepel franse mosterd, beetje zout, beetje peper, italiaanse kruiden, blikje tonijn in olie, ijsbergsla, tomaat, komkommer, augurk, gele paprika, rode paprika (& vandaag wat stukjes zoete appel, doe ik normaal niet maar mijn dochter vind dat zo lekker, dus ach)
Man en dochter hadden overigens witte bolletjes met knakworst en fritessaus (en mijn dochter dus wat sla met extra appel). Echt een makkelijke hap. _________________ Verloren kilootjes dankzij SilproXs:
 |
|
| Naar boven |
|
 |
SandraT Expert
|
Geplaatst: Ma Aug 03, 2009 6:51 am Onderwerp: |
|
|
Ik ga denk ik vandaag zuurkool maken.
Roerbak het gehakt zonder boter of olie in een pan, maak aardappelpuree uit een zakje met water en melk, warm de zuurkool op en roer dan alles door elkaar.
Het is simpel om te maken en ik vind het erg lekker.
Kan ook zijn dat ik aardappels kook, boontjes erbij en een gehaktbal maak. |
|
| Naar boven |
|
 |
|
|