Ga naar www.obesitasvereniging.nl Forum obesitas vereniging

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Wat eten we vandaag?

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum obesitas vereniging Forum Index -> De Keuken
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
MDB
Expert

BerichtGeplaatst: Zo Aug 02, 2009 10:04 pm    Onderwerp: Wat eten we vandaag? Reageer met quote

Iedereen heeft het avondeten al wel op (of ligt zelfs al te slapen), maar hier is het een terugkomende vraag...wat eten we vandaag?

Misschien dat we elkaar ideeen voor het avondeten kunnen geven (haha en ik ben geen meesterkok, dus gewoon stampot met rookworst is ook goed)
MDB
Expert

BerichtGeplaatst: Zo Aug 02, 2009 10:08 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hier was het vandaag makkelijke 'pot'.

Ikzelf salade, dressing: 2 eetlepels olie, 1 eetlepel azijn, 1 theelepel franse mosterd, beetje zout, beetje peper, italiaanse kruiden, blikje tonijn in olie, ijsbergsla, tomaat, komkommer, augurk, gele paprika, rode paprika (& vandaag wat stukjes zoete appel, doe ik normaal niet maar mijn dochter vind dat zo lekker, dus ach)

Man en dochter hadden overigens witte bolletjes met knakworst en fritessaus (en mijn dochter dus wat sla met extra appel). Echt een makkelijke hap.
SandraT
Expert

BerichtGeplaatst: Ma Aug 03, 2009 6:51 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ga denk ik vandaag zuurkool maken.
Roerbak het gehakt zonder boter of olie in een pan, maak aardappelpuree uit een zakje met water en melk, warm de zuurkool op en roer dan alles door elkaar.
Het is simpel om te maken en ik vind het erg lekker.

Kan ook zijn dat ik aardappels kook, boontjes erbij en een gehaktbal maak.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum obesitas vereniging Forum Index -> De Keuken Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: