Ga naar www.obesitasvereniging.nl Forum obesitas vereniging

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Vandaag naar de gynacoloog geweest,en ben erg verdrietig
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum obesitas vereniging Forum Index -> Gezin
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Samiraa
Gevorderde deelnemer

BerichtGeplaatst: Wo Feb 03, 2010 9:55 pm    Onderwerp: Vandaag naar de gynacoloog geweest,en ben erg verdrietig Reageer met quote

hallo dames,

Vandaag ben ik bij de gynacoloog geweest voor de bloed uitslagen. Vorige week was ik geweest voor een kinderwens spreekuur.de gyn had meteen een inwendige onderzoek gedaan om te kijken of dat alles goed was. Helaas kon hij mijn eierstokken niet zien door het overgewicht!!. Ik heb toen bloed geprikt. vandaag kreeg ik dus te horen dat ik geen eisprong heb. Komt door het overgewicht. Normaal zou ik dus clomid krijgen om de eisprong op te wekken. Maar door dat hij mijn eierstokken niet kan zien kan hij niet zien wat er daar gebeurt. Risico dat ik dadelijk zwanger raak van een 8 ling zou hij niet nemen. Daar zit ik natuurlijk zelf ook niet op te wachten. Dus geen eisprong en geen medicijnen. Op dit moment ben ik dus onvruchtbaar!. Ik mocht terug komen als ik 6 kg was afgevallen, dan gaat hij kijken of dat hij de eierstokken wel kan zien. Anders moet ik weer pas terug komen als ik nog meer ben afgevallen of als mijn menstratie geregeld is. Afvallen probeer ik al 2,5 jaar en tot op heden niet gelukt. Heb een eetstoornis gehad hierdoor kan ik niet afvallen, houd het niet langer als 3 weken vol.

Mijn lengte is 1.53 en gewicht is 81 kg. En heb het appelfiguur.

Wat zouden jullie doen?

Alle advies is welkom

groetjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
visje
Gevorderde deelnemer

BerichtGeplaatst: Wo Feb 03, 2010 11:24 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo Samiraa, wat vervelend dat je niet zwanger kunt raken door je overgewicht.
En aangezien je toch heel graag zwanger wilt raken, zou ik goede hulp gaan zoeken, die je goed zullen begeleiden bij het afvallen. Stel samen een programma op, zodat je het wel kan volhouden. Misschien dat het dan op een langzamere manier zal gaan, maar het gaat je uiteindelkijk wel lukken. Ook jij kan met een positieve instelling en goede begeleiding hier door heen breken.
Ik wens je heel veel sterkte er mee.

Groetjes Hennie.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Tonia
Gevorderde deelnemer

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 07, 2010 10:06 pm    Onderwerp: Kinderwens Reageer met quote

Dit is een veel voorkomend probleem. Zelf heb ik 2 jaar geleden een jonge vrouw begeleid die eerst moest afvallen voor ze voor een IVF behandeling in aanmerking kon komen. Toen ze eenmaal 20 kilo was afgevallen (ze was veel meer te zwaar dan jij) is ze spontaan zwanger geraakt en heeft een prachtige baby gekregen.

Misschien is een koolhydraatarm eiwitdieet ook iets voor je, je hebt geen honger, valt vlot af. Misschien maakt het feit dat je weet waar je het voor doet wel dat je het vol kunt houden.

Je kan eens kijken bij de info op www.koolhydraatarm.eu

veel succes
MDB
Expert

BerichtGeplaatst: Di Mei 04, 2010 10:36 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi,

Hoe is het nu met je?
Ben je gaan afvallen en heeft het effect op je cyclus?

Ik heb altijd wel een normale cyclus gehad. Maar ik hoorde dat 10% afvallen echt een groot verschil kan maken op je cyclus en je eisprong.

Zelf ben ik ook gaan afvallen, omdat een 2e zwangerschap op zich laat wachten. Ik ben nu al een hele tijd op een redelijk gewicht, maar helaas geen kindje. Wel zwanger geweest, maar dit was een bbz.

Vorig bericht is nogal reclame achtig, maar ik moet toegeven dan koolhydraad arm eten wel enorm snel werkt!

Succes.
Maaike75
Gevorderde deelnemer

BerichtGeplaatst: Wo Mei 12, 2010 7:09 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ik ben nu bezig met een dieet van prodimed en het gaat goed door de goede begeleiding je mag ze aqltijd bellen als er wat is, misschien is dat een idee?>

hoe is het nu?

groetjes Maaike

[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wpBJmfa/]

[/url]
Naar boven
Samiraa
Gevorderde deelnemer

BerichtGeplaatst: Vr Mei 28, 2010 2:15 pm    Onderwerp: Reageer met quote

hallo

Ik ben nog niets afgevallen. Heb wel een kliniek gevonden waar bij ik nu ondebehandeling ben, ze doen daar gelukkig niet moeilijk over overgewicht. Vandaag ga ik weer, en krijg ik gonal f, ik ga dus spuiten om een eisprong te krijgen. Heb eerst clomid gebruikt maar dat werkte niet. Spannend heb wel een goed gevoel hierbij. Hoop dat ik snel zwanger zal zijn. Echte dieeten zal ik niet meer volgen, hou het toch niet lang vol en jojo effect is gegarandeerd. Ik ga wel meer bewegen, veel wandellen en WW of calorieen bij houden. dus alles eten met mate.

hou jullie nog wel op de hoogte hoe het verder met mij gaat.
Naar boven
visje
Gevorderde deelnemer

BerichtGeplaatst: Vr Mei 28, 2010 7:55 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Samiraa,

Ik hoop dat dit inderdaad voor je zal gaan werken en dat je zwanger mag raken.
Ik zal voor je duimen en wens je succes met alles.

Lieve groetjes Hennie.
Naar boven
Samiraa
Gevorderde deelnemer

BerichtGeplaatst: Vr Mei 28, 2010 9:35 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Beste hennie,

Bedankt voor je bericht. ben bij de gyn geweest en heb vandaag gespoten, gonal f. Is megelukkig 100% mee gevallen. volgende week terug naar de gyn.

groetjes samira
Naar boven
visje
Gevorderde deelnemer

BerichtGeplaatst: Zo Mei 30, 2010 10:39 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo Samiraa,

Gelukkig dat het is mee gevallen. Ik ben erg benieuwt hoe het verder zal gaan verlopen.
En ik blijf voor je duimen............

Groetjes Hennie.
Naar boven
Samiraa
Gevorderde deelnemer

BerichtGeplaatst: Vr Jul 02, 2010 10:12 am    Onderwerp: Reageer met quote

hoi

heb 29 juni positief getest!! . maandag 5 july ben ik 5 weken zwanger en 21 july eerste echo. hoop dat alles goed zal gaan
Naar boven
visje
Gevorderde deelnemer

BerichtGeplaatst: Vr Jul 02, 2010 1:57 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Samiraa,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Dat is echt geweldig.
Ik hoop dat het allemaal een beetje te doen is met dit warme weer.
Doe rustig aan en geniet er van.

Groetjes Hennie.
Naar boven
dientje
Expert

BerichtGeplaatst: Vr Jul 02, 2010 2:33 pm    Onderwerp: Re: Vandaag naar de gynacoloog geweest,en ben erg verdrietig Reageer met quote

Samiraa schreef:
hallo dames,

Vandaag ben ik bij de gynacoloog geweest voor de bloed uitslagen. Vorige week was ik geweest voor een kinderwens spreekuur.de gyn had meteen een inwendige onderzoek gedaan om te kijken of dat alles goed was. Helaas kon hij mijn eierstokken niet zien door het overgewicht!!. Ik heb toen bloed geprikt. vandaag kreeg ik dus te horen dat ik geen eisprong heb. Komt door het overgewicht. Normaal zou ik dus clomid krijgen om de eisprong op te wekken. Maar door dat hij mijn eierstokken niet kan zien kan hij niet zien wat er daar gebeurt. Risico dat ik dadelijk zwanger raak van een 8 ling zou hij niet nemen. Daar zit ik natuurlijk zelf ook niet op te wachten. Dus geen eisprong en geen medicijnen. Op dit moment ben ik dus onvruchtbaar!. Ik mocht terug komen als ik 6 kg was afgevallen, dan gaat hij kijken of dat hij de eierstokken wel kan zien. Anders moet ik weer pas terug komen als ik nog meer ben afgevallen of als mijn menstratie geregeld is. Afvallen probeer ik al 2,5 jaar en tot op heden niet gelukt. Heb een eetstoornis gehad hierdoor kan ik niet afvallen, houd het niet langer als 3 weken vol.

Mijn lengte is 1.53 en gewicht is 81 kg. En heb het appelfiguur.

Wat zouden jullie doen?

Alle advies is welkom

groetjes

ik vind jou niet zo heel zwaar hoor ik
ik was 154 en 85 kg en kreeg beide kinderen met dit gewicht

eet wel regelmatig dat heel belangrijk als afvalt
en is ook handig een dagmenu vooraf te maken
Naar boven
Samiraa
Gevorderde deelnemer

BerichtGeplaatst: Vr Jul 02, 2010 3:04 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo Dames,

Ben zeer gelukkig en kan niet wachten tot dat het maart is. . maar heb ook angst dat het een miskraam word of dat er op een gegeven moment het hartje niet meer klopt. Enge gedachten maar hier moet ik gewoon niet aan denken. Dientje hoeveel kg was je aangekomen tijdens de 2 zwangerschappen? en hoe zag jou eet patroon er uit? Moet nu ook echt beginnen met foluimzuur te gebruiken.
Naar boven
dientje
Expert

BerichtGeplaatst: Vr Jul 02, 2010 7:42 pm    Onderwerp: Reageer met quote

10 kg ongeveer maar dat was voor ik in het zieken huis lag val voor de bevalling van de woog maar 5 kg meer kwam door dat andersat in het ziekenhuis
Naar boven
Samiraa
Gevorderde deelnemer

BerichtGeplaatst: Za Jul 03, 2010 10:58 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi

Kwam dat omdat je anders at in het ziekenhuis? Heb je dan lang in het ziekenhuis gezeten?

groetjes
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum obesitas vereniging Forum Index -> Gezin Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

Ga naar: