| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
henneke Gevorderde deelnemer
|
Geplaatst: Di Mrt 09, 2010 10:07 pm Onderwerp: nieuw hier |
|
|
Hallo,
Ik heb afgelopen week meegelezen op dit forum. Ik ben onder de indruk van alle succesverhalen. Ze geven me veel moed. Zelf ben ik vorige week begonnen met Prodimed en ik vind het leuk om mee te doen op dit forum.
Morgen voor het eerst wegen. Spannend. Mijn eerste week viel me mee. Ik vind lang niet alle zakjes lekker, maar er blijven er genoeg over die ok zijn. En ik vind het fijn dat er nog wat valt te kokkerellen met de zakjes en dat er ook weer zakjes zijn die je in 10 seconden tot een drankje of toetje maakt.
Ik woog bij de start vorige week 110 kilo en ik wil er 41 kwijt. Als ik dat zo opschrijf realiseer ik me eigenlijk pas hoeveel dat is. Maar door de succesverhalen hier heb ik het gevoel dat het mij nu eindelijk ook gaat lukken. Ik heb al heel wat afgedieet in mijn leven en hoop echt dat dit de allerlaatste keer is.
Ik had nog wel veel honger deze week. Ik neem 5 zakjes per dag, dus op zich zijn de periodes tussen 2 zakjes niet zo lang en vind ik de honger wel te verdragen. Maar ik lees vooral dat mensen geen honger hebben, dus ik hoop dat ik er ook nog wat meer aan gewend raak. Maar dat zal vast in de vele weken Prodimed die ik nog voor de boeg heb! |
|
| Naar boven |
|
 |
henneke Gevorderde deelnemer
|
Geplaatst: Di Mrt 09, 2010 10:10 pm Onderwerp: fout geplaatst |
|
|
| sorry, dit berichtje moest onder het topic prodimed staan. Mag hier wel weg.... |
|
| Naar boven |
|
 |
visje Gevorderde deelnemer
|
Geplaatst: Vr Mrt 12, 2010 8:41 pm Onderwerp: |
|
|
Hallo Henneke.
Welkom op het forum van de Obesitas.
Ik wens je heel veel succes met het dieet.
Het gaat je vast en zeker lukken.
Groetjes Hennie. |
|
| Naar boven |
|
 |
|